Skip to main content

the interestingness

I feel that the interestingness of computer graphics is fiction. In other words, "artificial" "unnatural" "inhuman".
A blog that deals with this requires a declaration appropriate for it.
So I raised "Buy my soul".
If I spare time making blogs, I would like to monetize.
However, I hate advertisements.
So, what should I do?
I thought that I would sell my soul.
What is my soul?
It is close to what synthesized this blog.
So, if you are interested in this blog, please purchase something named "My soul".

私はコンピューターグラフィックスの面白さを虚構であることに感じている。言い換えると、「人工的」「不自然」「非人間的」。
これを扱うブログにはそれにふさわしい宣言が必要だ。
だから、私は「私の魂を買ってくれ」と掲げた。
私がブログを作ることに時間を割くのなら、収益化もしたい。
だが、広告は嫌いだ。
では、私はどうするか。
私は私の魂を売ろうと考えた。
私の魂とは何か?
それはこのブログを総合したものに近い。
だから、もし、あなたがこのブログに興味を持っていただけたのなら、「私の魂」と名付けたものを購入してほしい。

Comments

Popular posts from this blog

music 043 electronic minor music sketch

Born to run

Standin' on the corner

Will to freedom



Born to Run

Sweet Jane
Rock'n Roll


Yeah, it's alright.

music 036 ambient fantasy